KODEKS ETYCZNY COACHA

 

1. Zawsze pamiętaj o tym, co jest celem twojej pracy z Klientem, trzymaj się granic tego, na co się z nim umówiłeś

 

2. Twoim sukcesem jest sukces Klienta. Trzymaj się w cieniu

 

3. Nigdy nie obiecuj Klientowi tego, co nie jest możliwe do osiągnięcia 4. Zachowaj respekt dla autonomii Klienta i własnej

 

5. Bądź rzetelny w udzielaniu informacji zwrotnej. Twoje opinie i komentarze mają zawsze wpierać klienta w znajdowaniu rozwiązań

 

6. Bądź dyskretny w sprawach dotyczących Klienta.

 

7. Podejmuj się tylko takich zadań, do których czujesz się przygotowany

 

8. Pamiętaj o stałym pogłębianiu wiedzy i rozwijaniu swoich umiejętności

 

9. Bądź przyzwoity, działaj na rynku uczciwie, nie podważaj kompetencji innych coachów

 

10. W sprawach materialnych zachowaj przyzwoitość i zdrowy rozsądek. Zachowaj równowagę między tym co dajesz i tym, co bierzesz

Tomasz Kłosin

+48 795 391 270

klosintomek@gmail.com

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.