KODEKS ETYCZNY COACHA
1. Zawsze pamiętaj o tym, co jest celem twojej pracy z Klientem, trzymaj się granic tego, na co się z nim umówiłeś
2. Twoim sukcesem jest sukces Klienta. Trzymaj się w cieniu
3. Nigdy nie obiecuj Klientowi tego, co nie jest możliwe do osiągnięcia 4. Zachowaj respekt dla autonomii Klienta i własnej
5. Bądź rzetelny w udzielaniu informacji zwrotnej. Twoje opinie i komentarze mają zawsze wpierać klienta w znajdowaniu rozwiązań
6. Bądź dyskretny w sprawach dotyczących Klienta.
7. Podejmuj się tylko takich zadań, do których czujesz się przygotowany
8. Pamiętaj o stałym pogłębianiu wiedzy i rozwijaniu swoich umiejętności
9. Bądź przyzwoity, działaj na rynku uczciwie, nie podważaj kompetencji innych coachów
10. W sprawach materialnych zachowaj przyzwoitość i zdrowy rozsądek. Zachowaj równowagę między tym co dajesz i tym, co bierzesz
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.